Lazy Bones---Green Day -

明天放假了,黎明前的黑暗,坚持一下下

绿日总能让每块骨头都苏醒

节日快乐


I'm too tired to be bored

我疲惫不堪,以至于感觉不到无聊

I'm too bored to be tired

我无所事事,以至于感觉不到疲惫

And the silence is so deafening

寂静沉默是如此的震耳欲聋

It's like picking at a sore

就像在痛苦之上做出的选择 


I'm too mental to go crazy

我愚笨脆弱,以至于感觉不到疯狂

I'm too drunk to be pure

我烂醉如泥,以至于丧失了清晰的意识

And my mind is playing tricks on me

我的思想在对我耍着阴谋诡计

And I can't sleep tonight

今晚我就是无法入睡 


'cause I so tired

因为,我太累了……

I can't take it anymore

以后我可不能再这样下去了

What with all the liars

就像所有的撒谎者说的那样

Like a prisoner of war

就像一场战争中的俘虏 


I don't want your sympathy

我不需要你的同情

I don't want your honesty

我不需要你的真诚

I just want to get some peace of mind

我仅仅是想要得到一些精神上的慰藉

It's only in my head

它只是存在于我的头脑当中

as I roll over and play dead

如同我滚倒在地上装死一样

I don't want to hear it anymore

从今往后我不希望再听到这样的东西了 


It's good to see you

见到你感觉真的很舒服

But I really must admit

但是我必须承认

There's an odor in the air

在空气中有一种气味

And I think you look like shit

让我感觉你就像一撮屎一样 


I can't stand from falling down

我无法忍受失败地跌倒

I'm too sick to throw up

我厌恶至极以至于不能轻松放弃

Everyone keeps talking

所有的人都在不停地谈论着

And they can't shut the **** up

他们就不能闭上高高在上的烂嘴 


'cause I so tired

因为,我太累了……

I can't take it anymore

以后我可不能再这样下去了

What with all the liars

就像所有的撒谎者说的那样

Like a prisoner of war

就像一场战争中的俘虏 


I don't want your sympathy

我不需要你的同情

I don't want your honesty

我不需要你的真诚

I just want to get some peace of mind

我仅仅是想要得到一些精神上的慰藉

It's only in my head

它只是存在于我的头脑当中

as I roll over and play dead

如同我滚倒在地上装死一样

I don't want to hear it anymore

从今往后我不希望再听到这样的东西了 


I don't want your sympathy

我不需要你的同情

I don't want your honesty

我不需要你的真诚

I just want to get some peace of mind

我仅仅是想要得到一些精神上的慰藉

It's only in my head

它只是存在于我的头脑当中

as I roll over and play dead

如同我滚倒在地上装死一样

I don't want to hear it anymore

从今往后我不希望再听到这样的东西了


I don't want to hear about it

我不需要听取它的声音

I don't want to scream about it

我不需要与之有关的尖叫

I don't want to hear it anymore

我再也不想听到那些东西了


评论
热度(6)

© 深北雨叶 | Powered by LOFTER